GenelGoogle Adwords ReklamlarıReklam

Google AdWords’e Veda!

Yıllardır markaların internet ortamında reklam çalışmalarını yürütmelerini sağlayan Google AdWords tarihe karışıyor. Google AdWords’ün yerini artık Google Ads alacak. Peki, Google neden isim ve sistem değişikliğine gitti? Gelin, birlikte inceleyelim.

google-ads

“Google AdWords, kullanıcılarımızda kafa karışıklığına yol açabiliyor”

Google’ın reklam platformlarından sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Sridhar Ramaswamy durumla ilgili şu açıklamayı yaptı: “Google’ın ana gelir kaynaklarından olan reklam platformuna dair yapılan bu yeniliğin temel nedenlerinden biri düzenli olarak aldığımız geri bildirimler. Sürekli olarak satın aldığımız yeni platformların da etkisiyle kullanıcılarımızda kafa karışıklığına yol açabildiğini görüyoruz” dedi.

İleriye yönelik olarak Google reklam ürünleri 3’e ayrılıyor. Google AdWords’ün yerine geçecek olan Google Ads reklamları arama motoru reklamcılığından Youtube reklamlarına, uygulama marketi reklamlarından haritalardaki reklamlara kadar geniş bir alanı kapsayacak.

Diğer yenilik ise DoubleClick Digital Marketing ve Google Analytics 360 olarak bilinen iki platformun birleşmesiyle oluşan Google Marketing Platformu. Bu platformda artık markaların performans ve ölçüm ekiplerinin birlikte çalışabilmesine imkan verecek.

Üçüncü yenilik ise; Google Ad Manager. Bu platform da DoubleClick Ad Exchange ve DoubleClick for Publishers araçlarının birleşmesinden oluşuyor.

 

 

Sinem Aydın

Merhaba!

Related Articles

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker