Dijital PazarlamaReklam

Influencer Marketing Rezil de Eder, Vezir de…

Son yılların en popüler dijital pazarlama yöntemlerinden olan Influencer marketing, markaları rezil de edebilir vezir de… Bunun son örneğini Listerine’de gördük. Listerine, yaptığı yanlış strateji ile son günlerde gündemde.

Johnson & Johnson’ın ağız bakım markası Listerine Instagram fenomeni olan “Scarlett London” ile anlaştı. Marka için yapılan paylaşım ise sosyal medyada komik ve sahte bulundu.

influencer

İngiliz fenomen, bu fotoğrafı“güne pozitif başlamanın fotoğrafı” mesajıyla Instagram hesabında paylaştı. Fotoğraf takipçiler tarafından çok sahte ve yapay bulundu.

influencer-marketing

Paylaşımda en çok dikkat çeken şeyler kalpli balonlar, günaydın yazılı kağıtlar, pembenin yoğun kullanımı ve en çok da kendi fotoğrafının yer aldığı yorgan oldu. Fotoğraf analiz edildi ve her detay üzerinde eleştiriler yapıldı.

 

Sinem Aydın

Merhaba!

Related Articles

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker