Digital MarketingDijital PazarlamaReklamYaratıcı Reklamlar

IKEA’dan Yılbaşı İçin Sosyal Deney Reklamı

Sıradışı reklam çalışmaları ile ön plana çıkan IKEA, yeni yılın yaklaştığı bu günlerde yepyeni bir sosyal deney reklam kampanyası hazırladı. Sosyal deneyde yılbaşında aile bağları ve aile içi iletişime dikkat çekti.

Telefonların ve tabletlerin elden bırakılmadığı bir dönemde yaşıyoruz. Bu sebeple yılbaşı yemekleri eskisi kadar coşkulu geçmeyebiliyor. IKEA reklam kampanyasında bu konuya dikkat çekti ve bir sosyal deney yaptı. Deneyde toplamda dört aile dört masada buluşturuluyor ve her kişiye soru soruluyor. Ancak oyunda tek bir kural var; soruyu yanlış cevaplayanın masadan kalkması gerekiyor. Sorular aile bireylerinin birbirlerini ne derecede tanıdıklarını ölçmeye yönelik sorular… #DisconnectToConnect etiketiyle birlikte iletişimi başlayan kampanya şimdiden çok ses getirmeye başladı.

Kampanyaya dair ilgi çekici detaylar da bulunuyor. IKEA,kampanya kapsamında bu oyunu masa oyununa dönüştürdü ve ismi Familiarised oldu. Oyunun mobil versiyonu da olacak ancak tek kural telefonunuzu uçak moduna almak.

Sinem Aydın

Merhaba!

Related Articles

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker