Dijital PazarlamaGenelReklam

Organik Reklam Dijitalde Kazandırıyor!

Her şeyin organiğinin makbul olduğu bu dönemde reklamın da organik olanı seviliyor.  Artık reklam olduğu belli olan reklamlar  yerine organik reklam tercih ediliyor. Bu yazıda sizin için kısaca organik reklamlardan bahsettik.

Organik Reklam Nedir?

Native reklam olarak bilinen organik, doğal reklam dönemin en popüler reklam modellerinden biri. Üstelik hedef kitleye yaşattığı deneyim ve alınan geri dönüşler sebebiyle ilerleyen zamanlarda da revaçta olacak gibi görünüyor. Artık tüketiciyi satın almaya yönlendiren şeyler değiştiği için reklam stratejilerinde de markalar değişiklik yapıyor. Doğal reklam çalışmaları kapsamında “bağıran türden” reklam yapmak yerine içgörüsel tarzda yaratıcı reklam stratejileri kullanılıyor. Örneğin, tüketiciler artık web sitelerin her yerinden fırlayan banner reklamları itici buldukları için tıklamıyorlar ancak web sitelere akıllıca bir şekilde az ama öz miktarda yerleştirilen reklamlara ilgi gösteriyorlar.

Organik reklam, reklam körlüğüyle mücadele sağlar!

Reklam körlüğü denilen kavramı biliyor muydunuz? Banner körlüğü olarak da ifade edilen bu durum, tüketicilerin çok fazla reklama maruz kaldıkları için belli bir süre sonra artık reklamları görmezden gelmesi, dikkat bile etmemesidir. Refleks olarak gerçekleşen reklam körlüğü durumuna karşılık tüketiciye ulaşmanızın en etkili yolu organik (native) reklam stratejisi kullanmanızdır.

Organik reklam harcamaları artıyor mu?

DOĞAL-REKLAM

Doğallığı bozmadan yapılan, “reklam yapmadan reklam yapmak” olarak da tabir edilen organik reklamların gelirleri her yıl artıyor. Gelecekte de markaların belirgin reklamlar yerine doğal reklamın etkisini fark edeceği bir gerçek…

Tags

Sinem Aydın

Merhaba!

Related Articles

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker